Powered by Blogger

01 December 2005

Slow down Terrance Howard (witcho' fine ass!)

From whoopin' on tricks to shower scenes with Curtis "50 Cent" Jackson. Terrance Howard has been in damn near every movie I can think of this year (wit' his fine ass). He's certainly came a long way from Greg Sparks. Yes, he got his ass whooped in Dead Presidents by Larenz Tate (another fine ass).

Yes, he's been spotted recently with a Ultra Perm:


Yes he almost suffered a heart attack at the clutches of Beyonce's powerful thighs:



Yes (jeebus..I pray the water was as cold as my heart!!) he may even have a smaller than average dillznick; via Fresh

But no matter which side of the hand you pimp slap a hoe--HE'S STILL FINE!

I love my men darker than evil, but..

Could it be???!!!!!!!!!!!:





Comments on "Slow down Terrance Howard (witcho' fine ass!)"

 

Blogger Shawn said ... (5:15 PM) : 

Love your blog. I think you're funny as hell. I had a crush on Terrance for a minute when he was in the Ashanti video, but one I heard his "real" voice and saw his tallywhacker it was over for me.

 

Blogger Takeitoutside said ... (7:47 PM) : 

Thanks Shawn :)

lol@tallywhacker..never heard that before

 

Blogger AlwaysSweet said ... (10:17 PM) : 

lol. I see I'm not the only one who's heard that they was makin a come back.

 

Blogger Supa said ... (1:28 PM) : 

U never fail me, takitoutside. That's pretty fucking hilarous! Anyway, Terrance just 'aint my steeze, even tho he's a bomb ass actor. Baby's voice just does not have the desired amount of bass. Sounds like he's been takin' up the azz.

Well, no matta what, Al-B's ass will NEVA be back in style.

 

Blogger Takeitoutside said ... (5:24 PM) : 

lol...Yea his voice is kinda annoying. Tryna sound all dignified and regal..pfft!. My friend thinks Terrance Howard is nasty lookin'. I did this sorta as an ode to her

-Love ya Krittle!

 

Blogger Shawn said ... (10:20 PM) : 

I luvs me a light skindaded brutha. I also luv a dark skin brutha, hell he can be be carmel colored. I just luv the bruthas!!!

 

Anonymous Krystal said ... (7:56 PM) : 

First off, I would like to begin by saying thanks for the dedication. I can't stand him. He looks suspect as hell. It was definitely icing on the cake when B performed on his perverted looking ass. He looked like he was bout to bust forreal. Asshole was fitting to lose control. And as for his "tallywhacker"--nice term by the way--where was it at? All I saw was darkness that did not extend past his crotch. Now, tell me something, if the other unknown actors business seemed to be swinging, what does that say of Mr. Howard when all that's there is a small black cloud hovering over his ish? Not a damn thing. Brother aint packing worth a damn. And had the nerve to be the lightest thing in there. Ironically it seemed as if he deliberated kept his shit in view of the camera. TURN YO ASS AROUND LIKE THE OTHER FOLK. Slipping and sliding and shit. A MESS forreal. Slicked up bastard. And.....Imma lay off of him after this cause I could do on his sweaty ass for hours...got the nerve to be rocking a damn process. I am honestly tired of seeing him. He is getting too much screenplay.

 

post a comment